2011. december 15., csütörtök

Adventi kalendárium

Az első bejegyzés óta sok idő eltelt, de ezalatt nem voltam tétlen. A karácsonyi készülődés engem is nagy erőkkel sodor előre és azon vettem észre magam, hogy máris itt a Karácsony. Bár az adventi kalendáriumok készítésének az ideje már lejárt, azért megmutatom szép lassan az én alkotásaimat, mivel készült belőle jónéhány.
Négyféle készült. Először a "helytakarékos, szekrénybe beakasztható" kalendáriumot mutatom, amelyet nővérem és öcsémék kaptak.



Tisztítóból kapott fehér vállfára kötözgettem a csomagokat, felül pedig kis szalaggal díszítettem.
A csomagok használt és maradék csomagolópapírból készültek, illetve használtam műanyag gömböket is. A csomagok nincsenek megszámozva, a választás a megajándékozotté. Az ötletet a Praktika magazin novemberi számából vettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése