2012. május 7., hétfő

Traktoros torta

 

Elérkezett kisfiam 2. születésnapja. Már fél évvel korábban kigondoltam, hogy Bogyó és Babócás tortát készítek neki. Aztán teltek a hetek, hónapok és a legérdekesebb dolgok számára most a traktor és az állatok. Így elkezdtem töprengeni mi is legyen. Mivel mindkét nagyszülőpár messze lakik, ezért nálunk kétszer is meg vannak tartva az ünnepek. Így esett a választásom először a traktoros forma tortára. Persze legénykémet folyamatosan kérdeztem, hogy mi legyen a tortáján és mindenre nem volt a válasza. Aztán megérkeztek szüleim és ebédnél egyszer csak megszólal, hogy kutyusos tortát szeretne….

Nem az lett most, hanem a traktoros, de azért ennek is volt sikere. A gyertya elfújása után az első dolga az volt, hogy szétossza a kereket a tányérokra. Még mielőtt a kézzel továbbosztotta volna az orrát is gyorsan felszeltük. Mosolygó arc

Már többször készítettem tortát, amit be is vontam, de most először érzem a sikert. Korábban hol a tortával, hol a díszítéssel nem voltam megelégedve. Mondjuk az is igaz, hogy mindig messzire szállítottuk a tortát, úgyhogy hol túl hűtöttem, hol kevésbé. De most végre itthon voltunk, a torta egyből hűtőbe került és ott is maradt felszeletelésig.
A díszítésen még van mit finomítani, de alapvetően meg vagyok elégedve és örömmel tölt el, hogy ilyen lett.

100%-os diótortát készítettem, aminek a receptjére itt akadtam rá. Nagyon finom lett a tészta és a krém is. Mindenkinek ajánlani tudom.

 

DSC01244

Hamarosan jövök a kutyusos tortával is…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése