2012. július 24., kedd

Cukkinis lepény

 

Járunk a gyerkőcömmel egy BabaMama klubba, ahol természetesen a sütés-főzés is előkerül szinte minden alkalommal. Ott hallottam ezt a receptet, amit persze rögtön ki kellett próbálnom.

Sűrű palacsinta tészta, amibe kerül még túró és reszelt cukkini. Lepényként olajban kisütve. Ugye, hogy semmi ördöngőség?

A hozzávalók sorrendjén egy kicsit változtattam, de pikk-pakk  kész voltam a tésztával.

DSC01799
25 dkg túrót villával áttörtem
2 tojást hozzáadtam
tejet, lisztet ránézésre adagoltam
közepes cukkinit lereszeltem, besóztam, majd az előző masszához adtam.

A sütés egy kicsit hosszadalmasabb volt, de kisfiam úgy ette egyiket a másik után, hogy öröm volt nézni.

Néhány szeletet eltettem másnapra, de akkor már nekem nem annyira ízlett. Frissen a legjobb. Egy tartalmasabb leves után kiváló csemege.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése