2013. január 29., kedd

52 hét–52 Édesség: 3. hét–Kókuszgolyó

 

Ez az egyik legegyszerűbb édesség szerintem. Pikk-pakk elkészül és biztos a siker. Én még nem találkoztam senkivel, aki ne szerette volna a kókuszgolyót. Persze a kivételek erősítik a szabályt.

Tulajdonképpen ezzel a finomsággal csábítottam el végleg a férjemet még egyetemistaként. Sms-ben megírta, hogy a marcipános és karamellás sütit szereti (legalábbis én teljes meggyőződéssel ezt állítom). Persze kerestem ilyen süti recepteket, amit persze nem kell sütni, mert koliban persze nincs sütő. És mivel sehol sem találtam nekem tetszőt, ezért úgy döntöttem, hogy ezt az egyszerű édességet kapja. És milyen szerencse, hogy így tettem, mert kiderült, hogy a karamellás és marcipános sütit NEM szereti. Persze addigra kitöröltem az sms-t, így se én se ő nem tudja bizonyítani igazát. És persze azóta is én ezt, ő azt állítja.
Most jut eszembe, hogy marcipán ügyben azóta változott az ízlése, mert a tortákat kifejezetten az ő kérése miatt borítom marcipánnal és nem fondanttal.

Pontos receptet ehhez nem is írok, mert én is csak találomra adogatom a mennyiségeket és egyszer így, egyszer úgy sikerül. Darált keksz, porcukor, kakaó, lekvár, pici tej, kókusz a hempergetéshez. Szoktak meggy szemet is a közepébe rakni, nálam ez általában elmarad.

DSC03070

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése