2012. február 19., vasárnap

Francia hagymaleves

 

Amikor megkérdeztem férjuramat, hogy mit szeretne enni hétvégén? a válasz meglepő volt számomra. Francia hagymaleveset kért, mert már olyan régen evett.

Hááát, nem is tudom. A 21 hónapos kisfiúnk lehet, hogy nem fog rajongani sem az ötletért, sem az ízért. Ha régen evett a férjecském menüben, akkor tuti a jövő héten egyszer az lesz az egyik nap. Háát, háát, mi is legyen. Magunknak(Anya+gyerek) úgysem készítenék hétköznap, és jobb ötletem nincs, na jó, akkor legyen ez.

A következő kérdésem az volt, hogy ő vagy én készítsem, mert nálunk vannak ételek, aminek elkészítése az Ő kizárólagos feladata. A válasz: Készíthetem én, csak finom legyen  és sokféle hagyma legyen benne. Hát köszi, gondoltam.

Elkészítése:

Pucoltam vöröshagymát, lilahagymát, póréhagymát, fokhagymát. Karikáztam, fonnyasztottam őket olajon. Hozzáadtam 2 ek. lisztet, felengedtem vízzel. Ízesítettem sóval, borssal, vegetával, szerecsendióval. Főztem 10-15 percig és már kész is. Szerintem finom lett

DSC00943

Az aggályaim első része beigazolódott. A gyerekünk 4 kanál leves után azt mondta, hogy neki ez bőőőven elég volt és egy falatot sem eszik többet. A másik része jövő héten kiderül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése