2012. február 7., kedd

Narancslekvár

 

Évek óta készülök igazán finom narancslekvárt készíteni. A próbálkozásra nagy segítségemre van az egyik hipermarket év eleji vödrös narancsakciója. Próbálkoztam narancs+cukor napokon át tartó főzésével. Ezt túl hosszúnak és időigényesnek tartottam. Aztán ráakadtam a Dr.Oetker fűszeres narancslekvár receptjére, amihez dzsemfix kell, amit persze télen nem lehet kapni. Úgyhogy nyáron bevásároltam belőle pár csomagot és most nekiálltam újra. Az első adagot a recept alapján készítettem. A végeredmény: túúúl fűszeres lett, nagyon markáns lett a szegfűszeg és fahéj. Így a második adagnál már csökkentettem ezeket az ízeket (fél-fél kávéskanálra a fél-fél teáskanál helyett) és így már isteni finom lett.

DSC00877

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése